pondělí 24. listopadu 2014

On my wishlist (51)


Jedná se o meme z dílny Book Chick City. 


Nevítání si chci čím dál tím víc přečíst. Doufám, že se mi to podaří, co nejdřív a že se mi bude líbit. Mimochodem ta obálka je boží ♥♥


Na Svůdné nebezpečí se neuvěřitelně moc těším! Už abych ji měla v ruce a mohla číst.

Čím dál tím víc se na knihu těším! Pravděpodobně jí dostanu k Vánocům, takže se nemůžu dočkat.

8 komentářů:

  1. Nevítaní jsem úspěšně zařadila do to read listu - bůhví, kdy se ke knize zase dostanu. Svůdné nebezpečí zhltnuto, takže se už těším na závěrečný díl, a E. & P. sice nedostanu na Vánoce jako ty, ale chystám si ji v nejbližší příležitosti pořídit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až budu mít Svůdné nebezpečí asi ho taky zhltnu :D Strašně moc se na něj těším a jsem zvědavá :)

      Vymazat
  2. Nevítání,vypadají moc dobře,takže se na ně těším!:)
    Svůdné nebezpečí,bylo dokonalé a já jsem neskutečně zvědavá na poslední díl!:3
    Eleanor & Park - vypadá stejně jako Nevítaní,velmi slibně!:)
    Moc hezká výběr!:))

    OdpovědětVymazat
  3. Svůdne nebezpečí som čítala a bolo naozaj skvelé, veľmi sa teším na trojku. No a zvyšné dve si chcem veľmi prečítať aj ja :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky těším na trojku (i když jsem ještě nečetla ani dvojku :D) :)

      Vymazat
  4. Nevítaní! Ty vidím skoro všude v poslední době. :D A Eleanor a Park mám jisté na Vánoce! :-) Snad knihu pod stromečkem najdeš taky. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky! A právě proto na mě přešla taková ta nálada typu..Tu knihu musím mít! :D
      Nakonec asi Eleanor a Park pod stromečkem nenajdu, ale to vůbec nevadí, budu tam mít totiž jiné knížky :)

      Vymazat